قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

بی تدبیری های دولت تدبیر و امید جان چهل نفر را گرفت

محمد رحیمی | دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

تفاوت دیدگاه و عملکرد نمایندگان مجلس نسبت به  لغو سخنرانی ها و ارزش قائل نشدن برای سانحه روز جمعه که منجر به عزادار کردن بیش از40 خانواده ایرانی شد در ذهن تمامی مردم ایران خواهد ماند.

لغو سخنرانی هایی که در این مدت اخیر  بی شمار بودند ولی چون این سخنرانی از جناح اصلاح طلب ها بود با همهمه ای عجیب و تعجب برانگیز همراه بود.

دانشجوی بسیجی محمدرحیمی


ظاهرا عده ای از نمایندگان مجلس رسالت خود را فراموش کرده اند و دچار حزب بازی و باندبازی شده اند و برای لغو یک سخنرانی فرماندار مشهد توسط فشارهای همین نمایندگان و نامه آقای حقوق دان عزل می شود ولی برای مباحثی چون فیش های نجومی،عزادار شدن بیش از 40 خانواده ایرانی در روز جمعه و...هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

بی تدبیری های دولت تدبیر و امید با وجود اینکه بر روی ریل قطار حرکت می کند و پیشرفت چشم گیری دارد این بار جان بیش از 40نفر را گرفت.

چگونه می توانند برای لغو یک سخنرانی فرماندار مشهد را عزل کنند ولی برای حادثه روز جمعه، مدیران متخلف که حقوق های نجومی دریافت می کنند و امثال این ها سکوت که می کنند هیچ حمایت هم می کنند،آری این تفاوت دیدگاه ها در ذهن مردم ایران می ماند.

رهبر معظم انقلاب بیش از سه سال است بر روی اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند ولی همین نمایندگان و دولت مردان هیچ گونه حرکتی برای اجرای این مهم  نمی کنند و مدام از مذاکرات بیهوده صحبت می کنند،مشکل ما ارتباط با آمریکا نیست ولی عده ای که نان این انقلاب را می خورند در حال خیانت هستند،همان کسانی که با لباس اسلام در حال ضربه زدن به انقلاب اند.

نویسنده: محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی