قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

یکی از ارزش های قاطع و مسلـم انسان که اسلام آن را صدرصد تایید می کند و واقعا ارزشی انسانی است خدمتگذار خلق خدا بودن است در این زمینه پیغمبر اکرم زیاد تاکید فرموده است.

اما بعضی اشخاص ارزش ، عبادت ، علم ، زهد و جهاد  را نفی می کنند این همه ارزش های عالی و بزرگی را که در اسلام برای انسان وجود دارد یک دفعه نفی می کنند.

 می گویند :می دانید انسانیت چیست ؟ انسانیت یعنی خدمت به خلق خدا.مخصوصا بعضی از این روشنفکران امروز ، خیال می کنند به یک منطق خیلی عالی دست یافته اند و اسم آن منطق خیلی عالی را انسانیت و انسان گرایی می گذارند.انسان گرایی چیست؟ می گویند یعنی خدمت کردن به خلق ، ما به خلق خدا خدمت می کنیم. {می گوییم}باید هم به خلق خدا خدمت کرد اما خود خلق خدا چه می خواهد باشد؟؟؟

اگر شکم خلق خدا را سیر و تنشان را پوشاندیم به یک حیوان خدمت شده است.اما اگر برای آنها ارزش بالاتری قائل نباشیم خلق خدا می شوند مجموعه ای از گوسفند ها، اسب ها و..که شکم یک عده حیوان را سیر کرده ایم تن یک عده حیوان را پوشانده ایم .

خدمت به انسان ارزش والایی است ولی انسان به شرط انسانیت اگر بنا باشد فقط مسئله خدمت به خلق مطرح باشد چه فرقی است بین ابوذر و معاویه؟؟

پس اینکه انسانیت یعنی خدمت به خلق و هیچ ارزش دیگری مطرح نیست یک نوع افراط است.

  • محمد رحیمی

نظرات  (۲)

  • مهندس رضا عباسی
  • با عرض سلام و احترام

    مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

    با سپاس فراوان

    گروه مدرسین پایتخت
  • شهرزاد شهرزاد
  • در خدمت به خلق خدا تبعیض جایی ندارد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی