قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

باز داغ کربلا بر سینه ام امسال ماند

محمد رحیمی | يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

هرچه کردم تا ببندم ساک خود اما نشد

هی دویدم  تا بگیرم عاقبت ویزا نشد

خواستم با دوستان از بصره گردم رهسپار

با رفیقان تا حرم هم جاده و هم پا نشد

در تکاپو بودم آقا تا بگیرم پاسپورت

پاسپورتم را گرفتم لیک بی ویزا نشد

مادرم اسپند و آب و آیینه آورده بود

زیر قرآن  رد کند وقت سفر ما را نشد

از همه درخواست کردم تا حلالم میکنند

تا که باشم کربلا من نائب آنها نشد

اربعین قول داده بودم با رفیقان عازمیم

هم سفر، موکب به موکب، سینه زن  حالا نشد

باز داغ کربلا بر سینه ام امسال ماند

نامه اذن دخولم اربعین امضاء  نشد

  • محمد رحیمی

نظرات  (۱)

سلام، با تشکر از شما

 

"باز داغ کربلا بر سینه ام امسال ماند"

 

با آدرس: http://www.harfeto.ir/?q=node/46611

 

در سایت حرف تو انتشار یافت.

 

هدیه سایت حر ف تو: امام حسین (ع): کسی که گرفتاری و اندوه مؤمنی را برطرف کند و او را آسوده کند، خداوند گرفتاری و اندوه دنیا و آخرت را از او رفع می کند.

 

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی