قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

خوش بینی به شیطان کارنامه تان را سیاه کرد

محمد رحیمی | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ

دانشجوی بسیجی، محمد رحیمی در رابطه با تمدید تحریم های 10 ساله و نقض برجام در یادداشتی نوشت : اگر کسی دوران قبل از انقلاب اسلامی  را مطالعه کرده باشد متوجه خواهد شد که چقدر مردم ایران مورد ظلم و ستم استکبارجهانی قرار می گرفتند و این دشمنی ها و جنایات هم چنان ادامه دارد و چندی پیش دولت مردان ایران که خوش خیال بودند وارد مذاکرات با آمریکا شدند.

مذاکراتی که از همان اول هم آینده درخشانی نداشت و طرف مقابل به دنبال چیزی دیگر بود که آن چیزی جز ضربه زدن به انقلاب اسلامی نیست و نخواهد بود که در اینجا باید متذکر شوم آمریکایی ها و دولت های استعمارگر غربی این خواب را با خود به گور خواهند برد.



به تعبیر امام راحل که آمریکا را شیطان بزرگ مورد خطاب خود قرار داد و منویات رهبر معظم انقلاب که فرمایش دادند به مذاکرات خوش بین نیستم و با استناد به آیه شریف قرآن که می فرماید:یا ایها الذین امنوا لا تتبعوا خطوات الشیطان و من یتبع خطوات الشیطان " ای اهل ایمان گام جای گام شیطان نگذارید،دنبال شیطان نروید" این مذاکرات نباید صورت می گرفت و اگر دولت مردان می گویند ما از کجا بدانیم که آمریکا شیطان است و نمی شناسیم باید خاطرنشان کنم که این دیگر دیدن نمی خواهد و شیطان را باید از وسوسه هایش شناخت و نمی خواهد به چشم ببینید،به دل ببینید.


این دولت مردان که گفتند به برجام و مذاکرات خوش بین هستیم،آمریکا شیطان نیست، بدعهد نیست و... گوش به بیانات رهبری نکردند و پنبه در گوش فرو بردند و باید این نکته را بگویم که فقط پنبه را برای منویات حضرت آقا مورد استفاده قرار دادند چون تمام و کمال صحبت ها،ایمیل ها و مکاتبات استکبارجهانی که در راس آن کشور آمریکا است را انجام دادند حتی بدون هیچ کم و کاستی.

آقای روحانی وعده های 100روزه خود را محقق که نکرد هیچ بلکه با تکیه بر کدخدا بر مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و کشور نیز افزود و آن کلیدی هم که قرار بود حلال مشکلات جامعه و مردم باشد نتیجه اش با صحبت های دولت مردان 180 درجه متفاوت است.

وقتی به جای خدا به کدخدا تکیه کنی عاقبت این چنینی هم دارد و حال با این رویکردی که برجام و مذاکرات داشت آیا دولت مردان هنوز می خواهند دست روی دست گذاشته و گوش به فرمان غربی ها و آمریکایی ها باشند و هیچ عکس العملی نشان ندهند؟

دولت مردان باید با عاملان نقض برجام که کشورهای استعمارگر و زورگو که در راس آن کشور آمریکاست برخورد قاطع کنند و این دولت های استعمارگر باید خسارت های مالی و غیر مالی را جبران کنند.

آقای ظریف مگر نگفتید تحریم ها به صورت یک جا برداشته می شود پس تمدید 10ساله تحریم ها و لغو نشدن همان تحریم های قبل دیگر چیست؟آری عده ای که می گفتند تاریخ در مقابل شما می ایستد راست گفتند چون نه تاریخ و نه مردم این عمل و کار شما را فراموش نخواهند کرد.

به راه انداختن جنگ تحمیلی و حمایت بی چون و چرا از صدام،زیر پا گذاشتن تعهداتی همچون متن بیانیه الجزایر،سامان دهی کودتای1953،حمایت از دیکتاتوری شاه،به راه انداختن جنگ های سیاسی و اقتصادی در دو دهه اخیر،ساقط کردن هواپیمای مسافری و کشته شدن290ایرانی و .... از جمله بدعهدی ها، جنایات آمریکایی و دولت های غربی نسبت به مردم ایران است که هیچ گاه فراموش نمی شوند و حال باید این سوال را از دولت مردان پرسید که  با وجود سابقه ای که آمریکای جنایت کار دارد چرا وارد مذاکرات شدند؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی