قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

مسئولان اخلاص شهداء را سرمشق خود قرار بدهند

محمد رحیمی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

 

جنگ تحمیلی با هدف فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود که با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقاومت و پایداری مردم ایران و توکل به خدای عزوجل این هدف دشمن باطل و نابود گردید و به نقطه عزت و سربلندی ایران تبدیل شد.این دوران یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات  راستین  دین ملت در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم است.

پایداری ایران اسلامی برخاسته از وحدت و ایمان بود که در سایه ی امام و شهیدان شکل گرفت.این حادثه در یادها خواهد ماند و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعد از انقلاب برجای خواهد گذاشت آثار حیرت آور دفاع مقدس ایران اسلامی ، نظام سلطه و صهیونیسم را نگران کرده و موجب هراس شیطان بزرگ شده است.امروزه دشمنان اسلام و نظام مقدس با جنگ نرم میخواهند به این نظام ضربه وارد کنند و مردم این مرز و بوم باید از شهدای هشت سال دفاع مقدس درس عبرت بگیرند تا این یاوه گویان و زورگویان هیچ غلطی نتوانند بکنند. ملت ایران باید راه شهداء را ادامه بدهند.

چندی پیش شهیدان غواص با دستانی بسته به کشور عزیزمان برگشتند و همگان اعتقاد داشتند و بیان کردند که این شهداء حامل پیامی هستند و بهترین بحث هم بحث هسته ای بود که مسئولان محترم و سخت کوش هسته ای و سیاست خارجی کشور عزیزمان پیام این شهداء  را درک کرده باشند و از ارزش های کشور به خوبی حراست کنند و در مقابل زیاده خواهی یاوه گویان ایستادگی کنند.

مسئولان صداقت و اخلاص شهدای عزیز و گرانقدر دفاع مقدس را الگو و سرمشق خود قرار بدهند و مانند آنها برای مردم صادقانه خدمت کنند

  • محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی