قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید

قلم ها آرام نمی گیرند

باسلام از سایت ما بازدید کنید و نظرات خود را بیان کنید


امام خمینی(ره): ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.... ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الّا الله» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم.

دوران کنونى، دوران بیدارى اسلامى است؛ و فلسطین در کانون این بیدارى قرار گرفته است. اکنون نزدیک به هفتاد سال از اشغال فلسطین مى گذرد و ملت مظلوم فلسطین دوران هاى پرمحنتى را با آزمون هاى گوناگون گذرانیده اند؛ از مقاومت هاى مظلومانه و مأیوسانه ى آغاز ماجرا و آوارگى و غربت و مشاهده ى نابودى خانه و کاشانه و قتل عام عزیزان و کسانشان، تا پناه بردن به مجامع بین المللى و تا روى آوردنِ به معامله هاى بى فرجام سیاسى و قمار سراسرباختِ مبارزه ى با اشغالگر و واسطه کردن قدرت هایى که خود مجرم اصلى در بروز و تداوم این محنت بوده اند. محصول این تجارب تاریخى، نسل نو و بالنده ى آن ملت رشید و شجاع را به قله ى بیدارى و آزادگى رسانید و آتشفشان انتفاضه را پدید آورد.


ملت عزیز و دلاور ایران مطمئن باشند که حادثه اشغال فلسطین منشأ تحولات بزرگی در جهان اسلام و زمینه مناسبی برای ریشه کن شدن نظامهای فاسد خواهد بود.عطر خونهای پاک شهدای عزیز مردم فلسیطین و حزب الله در تمامی جهان پیچیده و اثرات آن را در اقصی نقاط عالم مشاهده می‌کنیم. حماسه مردم فلسطین یک پدیده تصادفی نیست. آیا دنیا تصور می‌کند که این حماسه را چه کسانی سروده‌اند و هم اکنون مردم فلسطین به چه آرمانی تکیه کرده‌اند که بی‌محابا و با دست خالی در برابر حملات وحشیانه صهیونیستها مقاومت می‌کنند؟ آیا تنها آوای وطنگرایی است که از وجود آنان دنیایی از صلابت آفریده است؟ آیا از درخت سیاست بازان خود فروخته است که بر دامن فلسطینیان میوه استقامت و زیتون نور و امید می‌ریزد؟ اگر اینچنین بود، اینها که سالهاست در کنار فلسطینیان و به نام ملت فلسطین نان خورده‌اند! شکی نیست که این آوای «الله اکبر» است، این همان فریاد انقلاب اسلامی است که با صدور آن به منطقه غرب آسیا(خاور میانه) و در بیت المقدس غاصبین را به نومیدی کشانیده است. و این تحقق همین شعارها و فریادهای مرگ براسرائیل با محوریت آرمانهای انقلاب در همین تظاهرات و راهمپیمایی ها ی امت متحد اسلامی در سرتاسر جهان است.
 مسئولین محترم کشورمان باید توجه داشته باشند که امروز حزب الله لبنان با حرکت مطابق بر بینش امام خمینی(ره) و رهنمون های امام خامنه ای(مدظله)جلوه گاه صدور انقلاب اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا(خاور میانه)و حافظ حریم کشور اسلامی ایران است.آنان که گشایش حاصل از برجام را منوط به عدم حمایت ایران از حزب الله میدانند قطع به یقین سیلی محکمی از آمریکا و اسرائیل خواهند خورد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی